In IT hebben zij gewoon méér verstand van zaken.

Belangrijke functionaliteiten van NEXTmatters zijn onder meer:

NEXTmatters kenmerkt zich door het gebruiksgemak en het intuïtieve navigeren door de applicatie. Door de herkenbare grafische vormgeving voelt NEXTmatters al snel vertrouwd. Laat u verrassen door de vele mogelijkheden. Voor de moderne praktijk, die klaar wil zijn voor de (digitale) toekomst, biedt NEXTmatters u uitgebreide mogelijkheden. Zowel voor de kleinere als grote kantoren, ieder met hun eigen wensen en behoeften. Met NEXTmatters beschikt u over een applicatie met flexibele mogelijkheden, toegespitst op uw rechtspraktijk en behoeften. U produceert eenvoudig documenten, met de NEXTapp heeft u altijd de contactgegevens van uw cliënt bij de hand, schrijft u tijd en beschikt u over uw digitale dossier. Met de NEXTcontroller heeft u de mogelijkheid eenvoudig analyses te maken en bent u in staat om voor uw organisatie de juiste beslissingen te nemen.

Naast de bestaande functionaliteiten ontwikkelen we voortdurend nieuwe functies. Alle functionaliteiten hier beschrijven is niet mogelijk, maar om u een indruk te geven noemen we graag:

Relatiebeheer

  • volledig beheer van cliëntgegevens en CRM
  • geautomatiseerde verwerking van KvK gegevens
  • automatische inzagen van Insolventie- en Curateleregister en register schuldsanering
  • koppeling telefooncentrale

Dossierbeheer

  • compleet digitaal dossier op medewerker-, relatie- en cliëntniveau
  • zeer uitgebreide tariefstructuur
  • volledige integratie van e-mail en synchronisatie met uw smartphone
  • termijnagenda, agendabeheer en planning

Correspondentie

  • geautomatiseerd samenstellen van documenten en correspondentie
  • versiebeheer
  • uitgebreide zoekfunctie

Urenregistratie

  • urenregistratie op verschillende niveaus
  • urenregistratie via de timer
  • agenda-afspraken automatisch opnemen in de urenregistratie
  • urenregistratie via de NEXTapp

Financieel

  • uitgebreid (digitaal)declaratie proces
  • koppeling financiële administratie AFAS Profit
  • zeer uitgebreide managementinformatie, uren- en financiële rapportages met o.a. een analyse van uren, omzet, gemiddeld gerealiseerde tarieven, kostprijs, prestaties van medewerkers en onderhanden werk
  • beheer derdengelden

Via de NEXTportal geeft u uw klanten inzage in hun eigen dossier(s) en met de NEXTscan, voegt u binnengekomen correspondentie aan uw digitaal dossier toe.

NEXTmatters kenmerkt zich door het gebruiksgemak en het intuïtieve navigeren door de applicatie. Door de herkenbare grafische vormgeving voelt NEXTmatters al snel vertrouwd. Laat u verrassen door de vele mogelijkheden. Voor de moderne praktijk, die klaar wil zijn voor de (digitale) toekomst, biedt NEXTmatters u uitgebreide mogelijkheden. Zowel voor de kleinere als grote kantoren, ieder met hun eigen wensen en behoeften. Met NEXTmatters beschikt u over een applicatie met flexibele mogelijkheden, toegespitst op uw rechtspraktijk en behoeften. U produceert eenvoudig documenten, met de NEXTapp heeft u altijd de contactgegevens van uw cliënt bij de hand, schrijft u tijd en beschikt u over uw digitale dossier. Met de NEXTcontroller heeft u de mogelijkheid eenvoudig analyses te maken en bent u in staat om voor uw organisatie de juiste beslissingen te nemen.

Naast de bestaande functionaliteiten ontwikkelen we voortdurend nieuwe functies. Alle functionaliteiten hier beschrijven is niet mogelijk, maar om u een indruk te geven noemen we graag:

Relatiebeheer

  • volledig beheer van cliëntgegevens en CRM
  • geautomatiseerde verwerking van KvK gegevens
  • automatische inzagen van Insolventie- en Curateleregister en register schuldsanering
  • koppeling telefooncentrale

Dossierbeheer

  • compleet digitaal dossier op medewerker-, relatie- en cliëntniveau
  • zeer uitgebreide tariefstructuur
  • volledige integratie van e-mail en synchronisatie met uw smartphone
  • termijnagenda, agendabeheer en planning

Correspondentie

  • geautomatiseerd samenstellen van documenten en correspondentie
  • versiebeheer
  • uitgebreide zoekfunctie

Urenregistratie

  • urenregistratie op verschillende niveaus
  • urenregistratie via de timer
  • agenda-afspraken automatisch opnemen in de urenregistratie
  • urenregistratie via de NEXTapp

Financieel

  • uitgebreid (digitaal)declaratie proces
  • koppeling financiële administratie AFAS Profit
  • zeer uitgebreide managementinformatie, uren- en financiële rapportages met o.a. een analyse van uren, omzet, gemiddeld gerealiseerde tarieven, kostprijs, prestaties van medewerkers en onderhanden werk
  • beheer derdengelden

Via de NEXTportal geeft u uw klanten inzage in hun eigen dossier(s) en met de NEXTscan, voegt u binnengekomen correspondentie aan uw digitaal dossier toe.